Persbericht: Euronext opent cryptocurrency’s branche met de gongslag!

Spread Your Crypto Love

Persbericht – Het Bitcoin Crypto Congres luidt de gong op de Amsterdamse beurs. Met een slag op de gong opent Zita Chengadu, coördinator van het crypto-congres, de Beurs maar ook de Week van de Belegger waar het crypto-congres het meest innoverende sluitstuk van is.

Bitcoin Crypto Congres

Volgens Zita is het juist nu van belang om het congres te organiseren. “De cryptomarkt professionaliseert en is volop in beweging. De hype verandert in een markt die ‘here to stay’ blijkt. Uit onderzoek bleek dat 80% van de beleggers geïnteresseerd is om op korte termijn te gaan investeren in cryptovaluta. We zien een switch van professionals uit de traditionele beleggerswereld naar cryptovaluta, maar ook de grootbanken kijken met interesse naar deze valuta. Het investeringsbedrijf Fidelity Investments voorspelt dat 2019 een groot jaar zal worden voor de blockchain-industrie en crypto-assets. Om die reden heeft het een startup gelanceerd voor haar crypto- en institutionele klanten. Het zal niet lang meer duren of de rest volgt. Wij willen niet afwachten maar het initiatief nemen, wellicht ook straks Euronext :).”

Beurs van Berlage 9 november 2018

Tijdens het tienjarig bestaan van de bitcoin wordt het eerste Bitcoin Crypto Congres voor beleggers georganiseerd. Hier wordt de cryptocurrency-markt opengebroken, huidige tendensen in deze zeer veranderlijke wereld zichtbaar gemaakt en hoe je in een bear market geld kan verdienen aan blockchain en cryptocurrency. Dit zal gebeuren op 9 november in het historische gebouw De Beurs van Berlage te Amsterdam! Tussen 12.30 en 17.00 zullen de oude handelsnissen van de beurs kraken onder het cryptogeweld. De spanning van handel en verdienen is weer even terug.

Op de website bitcc.nl kun je met korting een toegangskaart kopen voor dit gave event. Gebruik de code ATBIT18.

Zita Chengadu is coördinator van Bull Up beleggersclub en initiatiefnemer van het Bitcoin Crypto Congres. Bitcoin Magazine NL is mediapartner van het Bitcoin Crypto Congres.

Gongslag Euronext beurs in Amsterdam met vijf cryptobedrijven!

Interview Zita Chengadu, van organisator Bull Up

Interview Arthur Stolk

Interview Arthur Stolk, medeoprichter cryptofonds Icoinic, die vanuit Beursplein 5 crypto handelt.

Aankondiging door uitgever Wessel Simons, mediapartner Bitcoin Magazine Nederland

Advertisements

Http://www.bitcoinmagazine.nl